Sayfalar

Ghost Recon : Future Soldier Skidrow/Zamunda Torrent



Hayatım boyunca hiç çatışmaya girmedim; askerliğimi karargâhta yaptım. Doğudaki timlerde görev almış ya da koruma görevi sırasında çatışmaya girmiş arkadaşlarımdan hikâyelerini dinledim ve tüylerim ürperdi. Ama Allah'a şükürler olsun ki paintball ve lasertag dışında hiçbir çatışmada yer almadım.
Bu yüzden de oyunlardaki savaşla gerçek hayat arasında bir kıyaslama yapamıyorum. O hissi yaşamasam bile, en azından anlamak için bol bol okuyorum. Geçenlerde dünyanın çeşitli yerlerinde çatışmaya girmiş Amerikan Özel Kuvvetleri'nden askerlerle yapılan bir röportajı okudum. Piyasada yeri göğü inlete inlete "en gerçekçi savaş deneyimi bizde" diyen oyunları bu askerlere oynatmışlar. Sonuç, haliyle fecaat. Oyunlardaki gibi davranmaya kalkarsak kısa süre tahtalı köyü boylayacağımız, hatta bu salaklığımız yüzünden tüm takımımızın ölmesine neden olacağımız da aşikar. Askerler, gerçek hayattaki dinamiklerle oyunlar arasında fark olduğuna ve gerçek hayattaki tecrübelerine göre davransalar oyunlarda da başarılı olamayacaklarına karar vermişler. Çünkü her oyunun kendi dinamikleri var ve bunlara uyarsan başarılı olabiliyorsun; tıpkı gerçek hayatta da çatışma şartlarının devamlı olarak değişmesi gibi. Ama tüm askerlerin hem gerçek hayatta hem de oyunlarda başarı sağlamak için ortak paydada buluştukları tek nokta olmuş; o da takım oyunu oynayanların savaştan sağ çıkabildiği. 

 




İnceleme oyungezer.com.tr tarafından yapılmıştır.



  • Oyunun Resmi Sitesi : http://ghostrecon.uk.ubi.com/ 
  • Yapımcı : Ubisoft Paris 
  • Yayıncı : Ubisoft 
  • Türü : Aksiyon 
  • Platform : PC, Playstation 3, Xbox360 
  • Çıkış Tarihi : 06.03.2012

  • İşletim Sistemi: Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) 
  • İşlemci: Intel Pentium D 3.0 GHz veya MD Athlon X2 4400+ 2.2 GHz A (Intel Core 2 Quad Q9450 veya AMD Phenom II X4 940 ve üstü önerilir) 
  • Bellek: Windows XP için 1 GB / Windows Vista ve 7 için 2 GB RAM (3 GB önerilir) 
  • Ekran Kartı: DirectX 9.0c-uyumlu Shader Model 4.0 ve üstü destekli 512 MB ekran kartı (see supported list)* 
  • Sabit Disk: 25 GB
Rar Şifresi:
Rar Şifresi




Eğer Torrent çalışmassa Aşağıdaki kodları izleyicilere ekleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Full Torrent Oyun NEDIR ?
Full Torrent Oyun 2012 yılından beri faliyet gösteren, en hızlı en güncel izleyicili torrent dosyalarını bulup sizlerle paylaşan bir blog sitesidir. Sunucumuzda sadece torrent dosyaları bulunmaktadır. Bu, hiçbir yasadışı içeriğin tarafımızdan saklanmadığı anlamına gelmektedir. Bu izleyici kullanılarak insanlar tarafından yayılan içerikten Full Torrent Oyun sorumlu tutulamaz.
  Mafia     Skidrow     Call of Duty     3DM     Assassin's Creed     Fifa 14     Batman     Ghost     Tek Part Oyun İndir     Tek Part     Battlefield 4     Zamunda     Torrent     Black Flag     Reloaded     Napolionic Wars     Torrent Oyun     Sim City     Oyun İndir     Arkham Origin     Mount and Blade     Full Oyun